Om meg

Bildet mitt
En fyr som er bare middels interessert i det meste, men veldig interessert i noen få ting.

29. nov. 2010

Folk er lettpåvirkelige..!

Har akkurat kommet hjem fra jobb, og jeg må bare fortelle om en episode fra i dag som får meg til å le og bli oppgitt på en og samme tid.. :)
Vi har en sånn ming-ming som jeg uheldigvis er på samme skift med denne uka her. Jeg er så drittlei dette mennesket at jeg skulle ønske at hun kunne reise tilbake til der hun kommer fra, og det tror jeg kanskje ikke er helt umulig etter dagens hendelse.. hehe..
For atte.. Når vi kom på jobb i dag, så samles vi alltid rundt et fast "møtebord" for å delegere oppgaver for dagen, og ho begynte selvfølgelig å mase og tjase lenge før vi kom bort til bordet, så jeg tenkte jeg skulle teste henne ut litt..
Så når vi satt rundt der å planla kvelden så spurte jeg henner "Si meg, er du ikke helt i form? Du ser litt slapp ut..". Hun dro litt på det men svarte ikke noe konkret i det heletatt..
Men en halvtime etterpå kom hun bort til meg og sa at hun hadde vært å snakka med sjefen, og at hun reiste hjem for hun følte seg ikke helt i form.. Hahaha! PWND!
Ho så ikke sjuk ut i det heletatt, jeg bare sa det på pur F fordi det der er jo en slags vandrerhistorie som alle liksom har hørt snakk om, men denne gangen kan jeg personlig bekrefte at det funka, hahaha!

Kanskje dette er noe for henne? :)

Såeh, kanskje jeg skal spørre henne om ikke det finnes masse penger å tjene i langtvekkistan hvor hun kommer fra, kanskje hun da tenker at det er smart å flytte dit for å tjene mere penger.. Gi meg gjerne tips om hvordan jeg skal få henne inn på den tanken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar