Om meg

Bildet mitt
En fyr som er bare middels interessert i det meste, men veldig interessert i noen få ting.

1. mai 2010

Hater Mia Gundersen, men hun fikk meg til å le..!

Mia Gundersen.. Jeg kjenner så mange som omtrent tilber denne dama.. Jeg klarer henne ikke, hun byr meg i mot rett og slett. Norske talenter gidder jeg ikke se pga henne(vel nesten, Linda har gjort så jeg smugtitter litt likevel da) og jeg synest hun er noe av det minst sjarmerende vesen som eksisterer i denne verden..
Men her i kveld så jeg på "God kveld norge" på TV2, hvor de hadde vært med henne på en "hemmelig luksusferie", ja den var jo veldig hemmelig, den er jo dekket på riksdekkende fjernsyn..!! haha.. Men ja..

Altså.. Jeg er IKKE rasist!! Men når Mia Gundersen presterer på riksdekkende TV i beste sendetid å plassere negerungen sin(beklager uttrykket, men samme hva jeg skriver så blir det feil, og jeg.. ja) på kne ved siden av to apekattstatuer i samme positur som de.. Jeg kan virkelig ikke noe for at hjernen min fungerer sånn at jeg da ser på det som umulig å ikke bryte ut i latter.. SORRY!!!! Men det var sabla morsomt!!

Huff.. Jeg får dårlig samvittighet, for jeg vet at enkelte blir såra og lei seg når jeg åpenlyst ytrer slike morsomheter, men jeg vet at dere peker på og ler av meg når dere ikke tror jeg ser dere også, så jeg gir faen jeg.. haha :D

2 kommentarer: