Om meg

Bildet mitt
En fyr som er bare middels interessert i det meste, men veldig interessert i noen få ting.

26. mars 2011

Minnepenn, robuste greier!

Om noen lurer på hvor mye juling en minnepenn tåler, så kan jeg komme med et lite tips om hva de vertfall tåler..


Jeg kjøpte en 32GB minnepenn fra Kingston før jul. Etter få dager var den borte, og jeg ante ikke hvor den kunne være, jeg har endevendt huset og bilene, men ingen minnepenn å finne!

I dag, 4mnd senere, som har inneholdt feks 3uker sammenhengende med -30 grader ute, med snø, regn og sol, så fant jeg den liggende på gresset mellom hekken og resirk-dunken vår. Den har blitt flytta på med snøskuffe og blitt liggende i snøen så lenge at jeg faktisk ga opp å finne den igjen for en mnd siden og har kjøpt en ny.
Men i dag når jeg var ute å fotograferte vårstemningen rundt huset her, der lå den.. Altså, den ikke bare lå der.. Men siden den var tør og fin så bare tørket jeg av den så den så ut som ny igjen og testet den. Og hittil så fungerer den utmerket!!  Intet annet enn imponerende!!
 
Jaja, så nå har jeg to slike, det er jo greit det! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar