Om meg

Bildet mitt
En fyr som er bare middels interessert i det meste, men veldig interessert i noen få ting.

21. mars 2010

Mye som skjer for tiden

Overskriften sier kanskje ikke stort, men den stemmer virkelig. For det skjer mye i dette livet for tiden må vite.
Som de fleste vennene mine på facebook har fått med seg, så driver jeg for tiden å selger huset mitt her på Oppdal. Det er et hus jeg har blitt veldig glad i, siden jeg har pussa opp omtrent hele huset på "egenhånd". Egenhånd havner i anførselstegn pga jeg egentlig har fått utrolig mye hjelp av diverse folk, aller mest av pappa(verdens beste, Red anm.), familien forøvrig og noen gode venner. Men alt som er gjort er gjort etter mitt hode, jeg har tatt alle valg fra mitt hode, og alt er faktisk blitt akkurat slik jeg ønsket det. Grunnen til at jeg velger å selge huset akkurat nå er at det er mye som trekker meg bort fra Oppdal for tiden, og ingen av de tingene ser ut til å dytte meg hit igjen i all overskuelig framtid. Her er forresten en link til annonsen, det er fremdeles ikke solgt.
Det som trekker meg herfra er i første omgang skolegang og nye jobbutsikter i fremtiden. Jeg har skrevet under skolekontrakt med Norsk Jernbaneskole som omhandler skolegang med mål for øyet å gjøre meg til lokfører.
En annen ting som trekker meg i retning østlandet er denne altoppslukende kjærligheten. Nå er ikke jeg den typen som skal legge ut for mye om følelser og slikt i bloggen min, men denne frøkna i/på(dette må jeg forske på, men jeg har en følelse av at det heter "i") Brumunddal som jeg har fått inn i livet mitt sammen med sine to små jenter drar også ganske hardt i meg.
Så da er det to viktige grunner der som drar meg i den retningen, og man trenger vel aldri mer enn to gode grunner til å gjøre noe? Jeg for min del bruker som regel ikke å trenge noen skikkelig god grunn for å ta utrolig teite valg, så da håper jeg at det at jeg nå har to veldig gode grunner ender med at jeg tar et utrolig smart valg. Hah! :)

Vel, det var vel i greie trekk hva som skjer i livet for tiden av viktige ting, ellers er det ca tusen andre ting som kommer til å bli de tingene som fyller denne bloggen videre. Wish me luck! :)

1 kommentar:

  1. Jeg fikk forresten bekreftet at det heter "i Brumunddal" av min kjære på msn. :)

    SvarSlett