Om meg

Bildet mitt
En fyr som er bare middels interessert i det meste, men veldig interessert i noen få ting.

21. mars 2010

Opprettelse av blogg!

Halla folkens!

I dag har jeg utført en slags månelanding, eller i kveld da, bare i motsatte proposjoner.. Et stort steg for meg, men som ett sandkorn i Sahara for menneskeheten.. Vel, det sandkornet var nok noe ambisiøst det også, men jeg kom ikke på noe mer, eller mindre betydningsfullt her og nå.

Grunnen til at jeg opprettet bloggen er flere, for det første er jeg ørlite pr-kåt, så jeg håper at folk skal gidde å stikke innom for å lese litt og skrive tullete svar som kommentarer. For det andre så har jeg ofte fått kommentarer om at jeg burde opprette blogg, og for det tredje så.. Vel, det er nok med to grunner vel?

Vertfall, her kommer det til å bli blogget om alt fra RBK(nyfersk fan, kan nok falle fra igjen om sesongen viser seg å gå skikkelig dårlig) og pararalympics til Audi og kjærlighet. De to siste har dog ikke noe med hverandre å gjøre, selv om mange som kjenner meg gjerne vil påstå det. Men siden vi først er inne på temaene, så ja jeg har en Audi jeg muligens bryr meg litt mer enn middels om, men min kjærlighet er nok reservert min egen frøken strøken i Brumunddal.

Så da er det vel på tide å erklære denne bloggen for åpen? Ja, og takk for dét! :)

2 kommentarer:

  1. så arti!! i som e vel vitende om ditt skrivetalent ska ihvertfall følge me på bloggen framover ;)

    SvarSlett
  2. Haha, du er bare gull da Anniken!
    Men jeg sliter allerede med å finne ting å skrive om, så du må bare engasjere meg.. :D

    SvarSlett